moment of truth

för er som inte känner mig, så är jag otroligt svårväckt på morgonen.
det kvittar om jag sovit ordentligt eller inte, har också ett ganska sjukligt morgonhumör ibland, haha!
men så när alarmet i mobilen ringer på morgonen så brukar jag gömma telefonen under mina femtioelva kuddar, där hör man den ju inte? :)
haha, så idag drog jag ner till stan efter jobbet och köpte en riktig väckarklocka, med det sjukaste ljudet.
galet högt!
så vaknar jag inte med denna, då bör jag fan uppsöka läkare, haha!




Kommentarer
Postat av: Delicia

Hannah behöver oxå en sån eller kanske 2 =)

2011-08-05 @ 20:41:45
URL: http://enkampomattandas.blogspot.com/
Postat av: Hannah

Nu ljuger min mamma, jag behöver bara EN! ;)

2011-08-05 @ 20:44:14
URL: http://hannahcathrinrene.blogspot.com
Postat av: Madde

Hahah ja kan ju lova att en är tillräckligt. Förfärligt ljud som kommer från den där lilla klockan :P

2011-08-05 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0