one track mind

något av det smartaste jag gjort, ställt väckarklockan i andra änden av rummet.
det bästa med denna är att den slutar inte förrän man stängt av den, sjukaste ljudet.
det låter precis som att den skriker, haha! helt sinnes.
så jag har varit uppe sen 05.10 idag, så jävla gött!
annars brukar jag gå upp typ, nu?
men nu har jag varit klar i snart en timme, har suttit här och chillat med papa roach och kaffe, fint!


efter jobb ska jag hem till therese och busa lite, haha :)
och längtar lite till imorrn, då får jag klappa djuren i höör :P
hoppas på bra väder, ska ha med mig kameran.
känner jag mig själv rätt så kommer jag hamna inne hos getterna som sist, i nian.
söööööta!




"nyduschat pissluder" haha!




Papa Roach – Had Enough


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0