sjukt bra dag.

ja, gårdagen dvs.
gick upp tidigt somsagt.
jobbet gick riktigt fort, hela dagen gick fort!
fixade en veckas semester, slutet av september fick jag.
fem dagars betald semester, inte helt fel!
drog hem till therese efter jobb och har varit med henne till ungefär en timme sen, i princip.
har mest hittat på skit, var i stan lite.
det är sjukt hur folk skämmer ut sig med sprit i kroppen.
sen finns det dom som är sjukt roliga med, vem sliter sönder tröjan mitt inne i öltältet på stora torg om inte struts?
trodde jag skulle dö där ett tag, hahaha. skrattade så jag fick ont i magen.


jag och therese fick vår efterlängtade langos ett många misslyckade försök på festivaler, alltid något som kommit i vägen.
nu är klockan fan mycket och jag ska till skånes djurpark imorgon vid lunch, borde kanske sova? haha


fick skorna idag med, skitnöjd :)
meeeeen, sängen nu!
vet en som inte blir så överdrivet glad på mig om jag inte går upp i tid imorgon :P
har dessutom snart varit uppe i ett dygn, ögonlocken är lagom tunga.
så godnatt!




man kan ha lite kul med ett par Yfront, haha!
köpte dom i polen för två somrar sen, varför? haha. dom var billiga som fan, värsta klippet!
jag vet, är inte riktigt frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0