the ghost of you and I

ibland är jag så nöjd med mig själv.
som till exempel imorse, när jag går upp en timme tidigare än vad jag egentligen behöver.
det är nästan värt det utan den sömnen, sjukt chill att sitta och dricka kaffe i lugnan ro och lyssna på musik.
dagen har gått fort idag, har knaprat i mig två voltaren T så ryggen är okej!
hoppades på att mina glajjor blivit klara idag, men inget sms ännu.
hoppas jag får dom imorgon eller fredag.
drog ner till körskolan efter jobbet, bokade in en körlektion.
tummarna ska ut ur, och det är nu!
måste avsluta grejer jag påbörjat, hur jobbigt/tråkigt det än är.







har förresten upptäckt ett av dem bästa banden någonsin.
ni kanske har hört dom innan? who knows.
hittade dom igår iallafall.
story of the year, sjukt bra!


Story Of The Year – The Ghost Of You and I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0