tiger of sweden

ja gott folk, min väckarklocka fungerade!
haha, jag gick upp i tid.
jobbade tjugo minuter övertid, sen drog jag ner till synsam.
provade en liten stund , sen körde jag på ett par bågar från tiger of sweden.
har för mig att det var dom jag lånade hem sist.
är inte riktigt säker, men dom är sjukt lika iallafall.
hon sa att jag kunde låna hem en gång till, men njae.
Jag kör på dessa, dom var inte fula och jag kände mig bekväm i dom och jag behöver ju brillor, så dom får duga.
det sved ganska gött i plånboken dock, 5900:- :/
men det är värt det, tänk att jag inte haft brillor på 8 år! sen sjätte klass.
innan dess har jag haft sen lekis.
minns på synundersökningen i juni, hon visade hur jag ser nu ( bokstäverna var bara svarta prickar på väggen )
sen visade hon hur jag KUNDE se med brillor med rätt styrka , och jag kunde läsa bokstäverna, helt sjukt!
så om runt tio dagar har jag brillor.
blir lagom till nästa vecka, så kan jag se hur tatueringen blir den tjugonde med! haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0