took my love

woop!
är jag glad eller?
tatueringen blev skitbra, satt i över sex timmar, så betalade för en heldag, dvs 6000:- minus förskottsdepositionen blev det 5000:-
hon var impad över att jag klarade så pass mycket under en sittning, det var bara att bita ihop och se glad ut :)
vissa ställen gjorde mer ont, som vanligt.
uppe på axeln gjorde mest ont, dom två blommorna där var en riktig pain in the ass, men lätt värt det!
jag hade kunnat köra mer, men var där 11 och kom därifrån kvart i sju så min kropp började säga emot, huden var skithård och tog liksom inte emot färgen, så har lite smågrejer kvar som ska fixas.
bland annat highlights och färgen i rosett och bandet, tror hon sa att det blåa och gröna behövde en omgång till, så tionde september kl 10 ska jag dit igen och fixa till resten :)
hon var verkligen skitgrym!
har varit nervös över att jag inte skulle gilla vad hon gjort, men när jag kom in där och fick se skissen så var det verkligen ett "spot on!"-moment.
hon sa att hon blev skitglad att jag ville göra en så stor uggla på överarmen och att hon sett fram emot det sen hon gjort klart skissen, så jävla kul när hon verkligen såg fram emot det.
vet vart jag ska gå hädanefter om jag vill ha mer gjort i mycket färg och lite sådär new school-stuk, hon var verkligen skitduktig!


när jag var klar så gick jag bort till farmor & farfar, där var det kräftskiva.
åt lite och blev sen hämtad för ett minimål på max :) haha
precis när vi kommit in i hässleholm, vid pmr, där det är 70-50-70 , ser jag att det börjar blinka blått bakom oss.
faaaan vad pinsamt!
som tur var så kunde dom inte riktigt mäta hastigheten, haha.
"vi har legat efter dig sen sösdala, det gick lite fort va? tänk på hastigheten, du har ju några sen innan"
inte för att det var jag som körde, men så pinsamt ändå.


imorgon blir det ikea och väla!
ska köpa massa snygga linne, för det kommer jag leva i nu! haha.
plus galgar på ikea, behövs! :)
nu blir det fan sängen, vi hörs!










Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefin :D och att du fick så mycket gjort på en sittning. Du är grym Emma! :D Har kompisar som gjort ungefär lika stora och bara suttit någon timme i taget. Ser lite roligt ut när det bara är halvgjort, men din är så bra så det som saknas märks ju knappt :)

2011-08-21 @ 08:32:19
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0