who are you?

det har varit slappt på jobbet idag.
av en anledning, det har varit datorstrul.
så dom som lägger alla ordrar till oss ( som vi plockar, packar och skickar iväg ), dom har haft problem med att lägga ordrar, så antingen kommer allt imorgon eller på måndag.
hoppas på måndag, vill inte ha övertid en fredag.
och, jag har räknat dagarna till mitt heltidsvik går ut, den nittonde.
det har varit snack om att det inte ska va några timvikarier där sen, utan såifall heltidsvik liksom.
så jag har ställt in mig på att det inte blir mer jobb efter nittonde, och det har känts bra, för jag vill egentligen inte.
men idag fick jag och två andra som går på vik, erbjudande om förlängt.
jag fick betänketid till eftermiddagen och jag svarade då ja, jag får va lite smart ändå.
så heltiden fortsätter fram till slutet av november.
frågade om jag kunde ta ett par dagar ledigt för jag har inte riktigt kunnat ladda batterierna.
detta är min fjärde sommar jag jobbar helt, och sen förra sommaren har jag varit timvikarie fram till i våras då jag hoppade på ett heltidsvik, det låter inte mycket jag vet men jag behöver ett par dagar i streck, lite semester liksom.
så ska kolla upp hur många semesterdagar jag har att plocka ut och så gick det säkert bra att ta några dagar i september.
så jag blir inte livsnjutare och gymhängare riktigt ännu, haha!



nu ska jag in i duschen lite snabbt, ska strax ner till tåget.
puss!



humor!


(h)emma-odlat, haha such a nerd!


var som sagt och plockade svamp igår :)


kall pasta med tomat, mozarella, dill, zucchini, kantareller, lax och lite morötter.


denna krängde jag imorse påväg till jobbet ;)


middag tio på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Madde

åh, du kunde sagt till mig om du va o plockade svamp :D ja tycker de e najs som fan men hittar aldrig någon som vill följa med =/

2011-08-04 @ 18:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0