almost easy

har tänkt göra eget pepparkakshus nu ett par veckor men det blev inte av förrän idag.
gjorde misstaget att göra egna delar, fyfan!
två delar gick sönder men tacka gud för smält socker, som karlssons klister fan! haha.
har väl gjort ett par gånger när jag var liten med pappa men det är inget jag minns.
så idag gjorde jag eget, är ganska nöjd med resultatet ändå, första försöket liksom.


och ja, nu är jag faktiskt 21.
fan det känns ( och låter ) mycket äldre än 20.
men kommer alltid vara femton ( och femtio ) i sinnet, haha!
börjar kvart över sju idag, så tar jag en timmes lunch och lunchar med moster :)
sen blir det lite kalas här hemma.


och med tanke på att jag ska upp senast 6 idag så är jag uppe på övertid så det visslar om det.
godnatt!
















Kommentarer
Postat av: Sandra

Förjävra grannt! :)

2011-12-22 @ 06:38:49
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0