Dont stop now

fick julklappar av jobbet igår.
apotekets senap som alltid, en fin skål från sagoform och ett sorts gåvokort som man får gå in och välja själv på internet.
efter jobbet begav jag mig ner till lödde för att fixa syrrans julklapp ( hon vet redan vad hon får så det är lugnt att jag skriver )
var hemma lite innan åtta.


var på ansiktsbehandling idag efter jobbet.
90 minuter, var nära på att somna ett par gånger, kämpade för att hålla mig vaken.
sen när jag reser mig så har jag fått värsta liggfrillan, båda asgarvade.
lite "walk of shame" hem som therese sa.

beställde från apoteket i torsdags med förresten, fick det på fredagen.
ville testa julkaffet så beställde hem det och tre olika téer, mormor fick dock det ena :)


och JA, slog in alla julklappar igår med, visserligen bara 6 stycken till tre pers, men känns mäktigt bra att ha det klart.
på torsdag fyller jag år, då blir det långlunch med moster på wookhouse :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0