In loving memory

Igår fick vår lille stinis somna in.
hon slutade äta ett par dagar sen och allt gick så fort.
jag skulle gå ner och se om hon ville komma upp ifrån källaren i lördagskväll, då låg hon helt utslagen mitt i gången på golvet och andades riktigt tungt.
jag tog upp henne på mitt rum eftersom att dom andra katterna inte lät henne vara, hon sov i min säng natten mellan lördag och söndag.
igår körde vi ut till veterinären med henne.
han sa att det var något fel på levern, hon var helt gul i munnen och det fanns inget man kunde göra.
jag försökte klappa henne och lugna henne så gott det gick men hon började pipa precis som att hon förstod vad som skulle hända, jag gav henne en snabb puss och gick ut där ifrån.
allt gick så fort, gråter fortfarande som ett barn så fort jag tänker på det.
bara 6 år gammal men ändå mamma till molly och holger, mormor till lilleman och gammelmormor till theo och siri.
var nere i köket och tog kaffe och tittade ut genom fönstret som jag brukar göra när där står någon på fönsterbläcket som vill in och ha frukost, men där var ingen.
vila nu i frid gumman <3





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0