juldagen

startade upp med ett julbord för två med therese hemma hos mig.
lutade mig över bordet för att fota tomten som satt på en stol.
tänkte inte på att jag hade ljus tända och det börjar spraka.
så har snaggat lite av luggen, haha!
visste inte om jag skulle skratta eller gråta, jag skrattade.
så jäkla typiskt mig!
som tur är var det inte så mycket som försvann, haha.
sen kom snälla cedervall och körde oss till stan.
grabbfest på vattugatan.
det gick rätt vilt till.
slutade med massage på balkongen då en kille knäckte både rygg och det ena med det andre.
björket var rätt kul ändå.
jag började bråka i kön, jag hade tur som inte åkte på stryk, jag borde inte dricka sprit.
har legat i sängen hela dagen.
gick upp och fyllde toan två gånger, fyfan vad illa jag mådde.
men det börjar bli bättre nu, fick i mig en falafelrulle.


nu blir det sängläge, kaffe, choklad och scrubs med molly brevid mig.


puss!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0