me vs. me

det har varit slött på jobbet idag.
jag har varit nere på transport, ska va där imorrn med.
efter jobbet drog jag bort till kvantum och hämtade mitt paket från nelly.
i det fanns det bland annat tre klänningar, två par brallor, en väska, ett par skor, mössa medmera.
sen vidare hem till eddie och drack lite kaffe.
är skittrött redan men ska man verkligen lägga sig ännu?
lär somna.
borde kanske dra igång en film.
säsong nio av scrubs är ju ett skämt.
har sett scrubs varje dag nu i några veckor, plöjt igenom säsong ett till halva nian, och fan vad kass sista säsongen är.
eller kanske inte skitkass men den är inte alls vad jag trodde att den skulle va :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0