snöar det?

jomenvisst, det kom lite idag.
drog hem från jobbet vid halv 11.
kan berätta att jag slog mig rejält i fredags.
missade en pall och satte mig med röven i golvet, eller på golvet det kanske heter.
jag kan genomlida en 6timmars sittning när jag började på ugglan.
men jag lovar, jag skrek som att jag skulle dö när jag slog i svanskotan.
la mig i sängen och grät nästan.
tur att ingen var hemma.
jag har kommit fram till att den är stukad, dr emma.
har aldrig stukat något så vet inte hur det känns, men det måste fan va såhär.
har skitont i röven/svanken och det går liksom uppåt.
tänkte att jag kunde nog jobba ändå, kom fram till att jag nog böjde mig minst i packen.
men icke, så fort jag skulle sätta ut en låda på transportbandet så sträckte jag svanken och det gjorde pissont.
jag försökte iallafall.
fick lite dåligt samvete då det var mycket att göra på jobbet idag.
men kommer någon tacka mgi för att jag sliter ut mig och ahr ont i onödan?
nej, tror inte det.
så stannar hemma imorrn med, vill inte att det blir värre.
en hemorrojdring hade inte suttit fel nu, kör på sängläge istället.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0