belle of the boulevard

fick en hel jobbvecka, kaaa-ching.
blir jobb på måndag med, så jag lät min vegetariska lasagne slappa i kylen till måndag.
så körde jag och milla till grafitti och åt istället, gottgott!
ut med tosca en runda efter jobbet, som vanligt.
sen ner till stan och fika med therese och madde.
vidare till gymmet med madde och pumpade satan, haha!
testade crosstrainern för första gången i slutet.
7 minuter, klarade inte mer. fick riktigt svårt att andas.
men blev svettig, så jävla gött!
"madde, oh jag svettas! shit, jag är helt blöt i nacken, fan vad gött!"
haha, men blir crosstrainer hädanefter, om där är ledigt.
har suttit och krängt kinamat nu, fredagsgott.
ska snart fixa lite te tänkte jag, och så har jag två vita målardukar som behövs fyllas.
har dock ingen som helst inspiration, men inte fan tänker jag sitta här.




måste tipsa er om ett av mina nya favoritband.
veto, hur jävla bra som helst.
och dessutom danskar! haha så jävla bra, föll snabbt för dom.





nuvarande favoritlåten:

VETO – From A To B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0