dagens

vaknade otroligt tidigt för att vara mig, gick upp innan nio :)
inte ofta det händer.
men börjar somna tidigare om kvällarna och går upp tidigare på helgerna, känns riktigt bra!
åt frukost och sådär, skulle iväg och träna med madde vid tolv men vi skjöt fram det till ett för hon försov sig lite.
25min träningscykel och 25min löpband.
sprang lite på bandet, sen kom det upp att rekommenderad hastighet för min puls var max 6.4 och jag hade det på åtta, ajaj :P fick sänka så jag inte svimmade eller något, haha.
sen körde jag situps och träning för ryggen.
imorrn blir det styrka på riktigt.
det börjar ge resultat :) känns riktigt bra!


efter det gick jag bort till mormor och tog med tosca ut, jag cyklade med henne.
gick inte så bra som jag hoppats, men det gick.
förutom att hon ville åt annat håll ibland, och då fick jag använda mina nya muskler haha :P
gick ut en runda på strädet och sen hem.
fick ett par bilder på henne denna gången med :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0