devour

gick upp tidigt idag.
vid halv nio.
jag och eddie körde upp till älmhult för att köpa massa till hans lägenhet.
igårkväll låg jag och tjatade på honom om vad han behövde.
så skrev upp en riktigt lång inköpslista på mobilen.
blev maaassa smågrejer som behövs, och sen blev det en soffa, köksbord med fyra stolar och massa annat.
tjatade till mig att vi skulle äta lunch där, så köttbullar blev det.
när vi stod i kön med en överfylld kundvagn och en extravagn så gissade vi vad det skulle gå på, eddie vann :P haha
när vi kom till hässleholm igen så gick vi ut en liten runda med tosca sen hjälpte jag honom att bära upp lite grejer till lägenheten.


nu sitter han där och fixar allting.
jag är så avis!
tänk en helt egen lägenhet och du har alla grejer nerpackade och så ska du bara spendera kvällen med att packa upp allt, möblera, ställa in grejer i köket, osv osv.
fan vad mysigt!



imorgon är det alla hjärtans dag, jag har inte köpt något än :/
får göra det imorgon efter jobbet.
sen ska jag förmodligen bort till TT och prata med dom, kanske.
gymma på kvällen.
sen var där något mer , men min hjärna är någon annanstans.


var på infinity med therese igår, krängde en plankstek.
gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0