Don´t stop

jobbade idag, 07.00 - 15.45.
sen gick jag ut med tosca en liten runda i regnet.
hem och sega innan jag drog till gymmet.
hade tid med en instruktör, eftersom att jag redan fyllt ett program ;)
fick en maskin till för benen, jag skulle vilja kalla den för gynstolen.
haha, man sitter och stretar som ett litet polskt luder.
tränar yttersidan av låren och röven.
sen en övning som tränar svanken, en sorts situp-övning och till sist den ökända "plankan"
eddie sa också att den var skitjobbig.
jag ska köra tjugo sekunder gånger tre, efter femton sekunder höll jag på att dö.
han bara " jag ser att du börjar skaka, det är bra så ska det va, HE HE "
kul med lite nya grejer.
körde 40 minuter på träningscykeln sen åkte jag hem och åt moussaka, haha :P
imorgon ska jag köra hela passet med alla nya övningar.
gött att där är lite med folk på fredagar.



börjar med att dra till blodcentralen imorgon, ska ge blod 07.45
efter det blir det jobb.
en runda med tosca efter jobb och sen till gymmet.
haha btw, mormor kallade mig för "ängel med vita vingar"
för att jag gått ut med tosca i princip varje dag nu eftersom att hon inte kan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0