from a to b

jobb idag med.
efter jobbet så cyklade jag hem till mormor som vanligt.
hon var dock inte hemma men jag har nyckel så tog med tosca ut.
planen var att jag skulle gå ut med madde & mira.
se hur det skulle funka med tosca och en annan hund.
mormor har ju målat upp det som att tosca vill ha ihjäl alla andra hundar.
därför har jag försökt att undvika hundar så gott jag kan när jag är ute.
väjer undan om jag ser en hund längre fram på trottoaren eller går rundor där inte många går.
men när madde kom så började tosca skälla och dra , som väntat.
och eftersom att mira är så liten så var jag så nervös att tosca skulle hugga, det hade inte funnits mycket kvar då.
men det blev lite skällande, för tosca ville leka men det ville inte mira.
och så hade tosca nosen i miras röv i princip hela rundan haha.
hon liksom smånafsade hela tiden, men hon bet aldrig.
tror det var riktigt bra för henne att få träffa en hund på så nära håll.
den enda jag vet hon träffat är mormors förra hund falcon, may he rest in peace ♥
men det gick verkligen bättre än jag trott.





..och min krasse växer på bra :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0