I need you tonight

jag vart ledig idag.
somnade framför tvn med huvudet på fyra kuddar.
kan berätta att jag hade mäktigt ont i nacken när jag vaknade vid fem imorse och stängde av tvn.
har inte gjort ett enda skit idag, skönt!
sov länge och gick sen en långrunda med tosca.
är ledig imorgon så jag ska försöka komma upp i tid så att jag gymmar vid 11-12.
ska möta madde utanför, så ska hon fixa tid för en provträning med dino :)
kan va kul att ha någon att gymma med någon dag i veckan.
nu kör jag måndag, onsdag, fredag och kondition söndagar.
all or nothing.
efter tjugo år ska jag bli redo för beachen, haha :D








Staind – Outside - Original LP Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0