let´s dance to joy division

jobbade igår med.
efter jobb så gick jag en långrunda med tosca, ut i skogen här i kärråkra.
så att hon kunde få springa lite fritt.
efter det blev det lite gymmande och sen hem för dusch.
eddie hämtade mig och vi stack och handlade mat, tacos :)
riktigt fredagsmys, förutom att vi båda somnade i hans soffa runt 11? haha
visst att han gör det, han somnar alltid tidigt.
men jag? haha!
idag har jag varit uppe sen halv nio ;)
pappa har sin chefs bil så jag fick övningsköra den till citygross och tillbaka, till höör dvs.
riktigt skön, automatare.


nu blir det snart middag sen ska jag plantera lite krasse och persilja ;) köpte lite på citygross haha.
pensionären i mig kryper fram ibland.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0