takte it outside

igår satte therese och jag oss i oppeln och körde mot helsingborg.
blev en runda på väla, ikea, max och sen inne i helsingborg.
vi letade horor, hittade inga :/
körde dock smått vilse men hittade ut igen.
helsingborg är en stad jag aldrig kunnat.
malmö är lätt, men helsingborg är så konstigt.
allt ser likadant ut.
påväg dit så small någonting till som fan.
nejnejneej, fan säg inte att däcket small.
therese körde in till kanten och satte på varningsblinkers, en bil framför gjorde likaså.
dom trodde också att något däck smällde.
undrar vad det kan ha varit, jävlar vad vi skrek iallafall.
som femtioelva andra gånger den dagen :P ahha



idag skulle jag jobbat, men blev inte riktigt så.
jobbar imorgon.
ska snart klä på mig och cykla till gymmet.
vill inte, vill bara ligga i sängen hela dagen, men det gick ju bara när man var femton?





vad tycker ni om den ?
en liten skrotis, 69hk hahah.
men den talade till mitt hjärta.
hade varit trevligt att ha en bil som står och väntar och peppar en ännu mer till körkort.
och sen att man lägger lite mer pengar på en bil när man jobbat ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0