the charity of saint elizabeth

känner mig riktig duktig idag.
vaknade innan nio, tack vare att eddie startade tvn, men ändå!
gick ner och gjorde mackor och tog kaffe till oss båda.
åt frukost och låg lite i sängen.
skulle vänta med att träna till tolv för mamma ville med.
men hon hann inte, så cyklade dit själv vid halv 1.
det är ju meningen att jag ska köra styrke måndag, onsdag, fredag och köra kondition söndagar.
men jag var sugen på ett pass idag och så blev det.
höjde vikterna på ytterligare en maskin ;)
efter gymmet cyklade jag direkt till mormor och gick ut en långrunda med tosca.
varför tittar folk så konstigt när man cyklar och äter banan samtidigt? :P haha
sen hem och släpa ner en hel pall med pellets i källaren, 52 säckar a la 16kg per säck.
blev en del rännande upp och ner, 832 kilo pellets, måste ge mig själv en klapp på axeln.
har suttit här en liten stund nu och ska upp och städa undan på rummet, bädda rent och sådär.
sen blir det middag, tror nog att jag förtjänat lite blåbärsglass med :P














rensade mobilen lite :)

 


Kommentarer
Postat av: Joel

Alltid drygt att bära pellets :P

2011-02-12 @ 10:03:29
URL: http://www.pellets.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0