the tiger took my family

sov för länge idag.
hade ställt alarm på 8,9 och 10 men vaknade vid tolv :/
duschade och åt lite frukost sen hämtade therese upp mig.
blev en fika i stan.
kladdkaka och vaniljlatte, så idag blir det minst 30 minuters uppvärmning sen köra stenhårt.
har rejäl träningsvärk från igår, känns verkligen i axlar, en massage hade inte varit fel.
satt vid datorn när jag kom hem, men så startade den om sig.
då gjorde jag en tigerkaka, haha.
flitigt.
hjälpte precis till med maten.
stekt firre och emmagjord potatismos , skryter med att jag gör den godaste mosen.
sen gjorde jag en kall sås till.
MEN, jag ska inte äta nu.
vid sju ska jag cykla till gymmet, äter efteråt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0