until morning

hade en riktigt mysig alla hjärtans dag igår :)
jobbade först, var jättestressad för jag hade inte köpt något till eddie.
så jag stack ner till stan och fixade lite.
sen cyklade jag upp till honom, jag hade köpt med mig bakad potatis, vitlöksbröd och två bakelser från bjärnors :)
av mig fick han en mörkblå fredperry tröja med orangea ränder.
fick bli det i all hast, han sa att jag kunde köpt något för hundra kronor eller sådär.
och då är frågan, hur lätt är det att hitta en alla hjärtans dagspresent till en kille för hundra kronor?
jag hade blivit glad om han gått in på H&M och köpt tre par öronhängen eller något, ändå tycker han det är svårt att köpa till mig.


sen fick han sin inflyttningspresent med :)
en "smörgåsgrill" från obhnordica, hatar ordet "smörgås" , cant stand it!
så vi säger mackgrill, vilket också låter skumt, men bättre :P haha
jag fick tulpaner av honom :) favvisblommor.
sen fick jag ett jättefint armband från snö of sweden :)
han sa att han var orolig över att jag inte skulle gilla det, att det inte skulle vara fint.
blev lite nervös, jag är INTE duktig på att bli fejkglad över presenter, men det var jättefint :)
inget sådär överdrivet, det är inte min stil.


sen blev det en runda till cheapy, jag var tvungen :P haha
efter det låg jag i hans soffa och tittade äntligen klart på sex and the city 2.
så himla mysigt att ligga i hans lägenhet och titta på film utan ljud och folk omkring.


jobbade idag sen ut med tosca som vanligt.
mormor var så glad för hon hade varit och tagit bort gipset.
men nu ska hon ha någon stödstrumpa och någon skena i ett par dagar.
tosca var lika galen som vanligt.


imorgon blir det jobb, ut med tosca och sen direkt till gymmet.
madde ska ju vara där halv fem och provträna :)
tränar aldrig efter jobbet, där är så mycket folk då.
men imorgon gör jag ett undantag :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0