anywhere but here

jobb idag 7.30 - 15.45 som vanligt.
men dagen har gått fort, fortare än förra veckan.
skönt!


efter jobbet så cyklade jag ner till banken, satte in pengar och beställde ett riktigt visa.
då jag bara har visa ungdom nu och det funkar inte att betala med det över internet, flyg, tåg osv.
så beställde ett riktigt, LIIIIA BRA!
sen vidare till kvantum för att hämta ut mitt paket från H&M
som jag för övrigt INTE har hunnit öppna än, så länge har jag aldrig lyckats hålla mig.
brukar slita upp det direkt jag kommit hem, men icke.
sen postade jag ett litet brevilibrev.
vidare hem och laga mat.
köttbullar, pastasås och skabbetti.
haha lite wierd combo kanske, men med rivna morötter funkade det finfint!



nu blir det en kopp kaffe ( eller fem ) och kolla vad som finns i paketet.
har redan glömt hälften av vad jag beställde.


senare i veckan kommer mina två klänningar från nelly ;)
där blir det inget väntande med att öppna det , haha!







P.O.D. – Alive - 2006 Remastered Album Version

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0