beställde

jag har aldrig riktigt förstått det där med att beställa hem grejer.
kan man inte dra ner på stan istället liksom?
har beställt färgade linser över nätet för det är billigare, och sen lite från H&M då det finns ett större utbud av kläder än vad vi har på H&M här i hässleholm. 
men jag har faktiskt gillat tanken mer och mer på sistonde, men lite farligt är det nog.
när man beställer något, så glömmer man nästan bort det lite efter ett par dagar.
sen får man ett brev att man ska hämta ut på posten, woho! liksom.
beställde precis hem lite böcker från adlibris.se




först en kama sutra-bok, haha jag vet! men den kostade runt 20kr och jag var tvungen.
kan vara kul att sitta och bläddra i :P






sen hittade jag kådisbellan.
har bara sett filmen en eller två gånger så hade varit kul att läsa boken.





sen en bok som heter spelar roll, den verkade handla om en kille som är smygbög.
den hade fått bra betyg och var billig, så varför inte :P





och sist, men INTE minst. bright shiny morning av james frey.
jag har läst a million little pieces och my friend leonard och dom är lätt dom bästa jag läst.
även om det är semi-fiction över båda så älskar jag dom, oprah släng dig i väggen!
dom två böckerna jag grät när jag läste, helt jävla underbara.
så har höga förväntningar över bright shiny morning och faaan vad jag längtar tills den är här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0