ikeafamiljen

jag skrev sist att jag kände mig duktig för att jag INTE köpt något till mig själv på varken nova eller ikea.
det höll till igår.
var på stan med therese och fikade, jag lyckades handla ett par skor, halsduk, tröja och träningsbrallor ( på torsdag så jäklar! )
men, jag köpte en grej till till saras present, så lite duktig vart jag.
fikade vaniljlatte och pekancheesecake, dyrt men gott.
psychowaffle, haha det bästa.


sen spenderade herr eddzon natten med mig i min 120, han började snarka snabbt ( som vanligt )
fastän jag ligger och småväcker honom och säger "ååååh, vill du inte hålla om mig?" hahaha :D
köpte seinfeld säsong åtta med igår, me love you long time!
har 1-6 så säsong sju var egentligen på tur men den fanns inte på hemmakväll, så åttan fick det bli.
OCH när man somnar framför seinfeld, om man heter emma dvs, då är jag jävlar i det trött!
fan vad trött jag var igår, sorgligt att jag bara hann se ett avsnitt jag inte sett innan.
men nu ska jag fixa mat sen blir det säng&seinfeldläge till 120%



hittade lite köttfärs i frysen.
så det blir antingen köttfärslimpa eller lasagne.
köttfärslimpa är godast , egentligen.
men orkar jag?
aja, time will tell.
fan vad flummig jag är idag, har inte riktigt hissen med mig, haha!
ses.




just det , fick hem ikea familykortet idag med.
känns lite vuxet.
nu är det bara ica och alla andra hundrafemtioelva kort kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0