kryptonite

planen var att jag skulle gå upp vid åtta och dra och träna direkt och sen hem för att äta frukost/lunch.
men blir det någonsin som man planerar?
vaknade kvart i ett.
haha, ganska illa.
men iallafall, duscha och äta en burk fiskbullar plus dubbel dos av chi san´en
sen kom mamma hem och även sara och erik.
hon hade köpt med sig platt-tången till mig, liten mini och rosa, haha så söt :)
duger gott och väl för mitt hår.


cyklade vidare till mormor för att gå ut med tosca, som för övrigt höll på att dra omkull mig när det kom ut en golven retriever från en trapp, där var dåligt sandat just där men som tur var så fixade jag det.
hade varit lite pinsamt annars.
sen vidare till stan, mötte upp therese utanför chicco.
sen gick vi och hämtade min klänning som dom sytt in :)
vidare till chicco igen, fikade lite.
vars en vaniljlatte och så körde therese på en browniecheesecake som var riktigt god, jag tog en fudgecake, som inte var lika god om jag ska vara ärlig.

sen vidare till ur&penn & glitter.
efter det blev det ett par varv i stan som vanligt och sen skjutsade hon mig till stationen där jag hade min cykel.
cyklade vidare till gymmet, var där inne lite innan sju, tänkte att jag hade en timme på mig att gymma då dom stänger åtta, tänkte inte på att dom stänger gymmet en halvtimme innan angiven tid då den sista halvtimmen är för dusch och ombyte.
vem duschar anyway? jag duschar typ , tre gånger om året.
blev lite sur över att jag inte tänkte på det, så blev en halvtimme där.
hann med halva mitt pass :/
sen kör jag endast kondition på söndag, ska bli riktigt gött!


mamma och pappa hade beställt mat idag så jag fixade eget.
en liten stir-fry med risnudlar, kyckling, broccoli, morötter, paprika, ägg, chilisås med mera.
starkt men sjukt gott om man nu får skryta lite :P
imorgon ska jag hjälpa att måla älskling med att måla hans lägenhet :)
sen kör vi söderut för att fira farfars på 60årsfest.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0