Luno

denna dagen, alltså.
har varit så sjukt trött.
har fått kämpa fram till lunch för att hålla ögonen öppna.
sov ändå 6 timmar inatt, en timme mer än vad jag brukar.
jag antar att det beror på att jag tränade igår.
insåg nu att kroppen kommer kräva äääännu mer sömn när jag börjar gymma.
får försöka fixa det också.
efter jobb så stack jag ner till stan och aktiverade mitt nya visa, har kört på ungdomsvisa innan.
rätt häftigt med svart baksida och orange magnetremsa ;)
köpte hårfärg och köpte c-vitamin och chi-san, har aldrig provat det innan.
inte det billigaste, men kan vara värt att testa det.
efter stan drog jag hem till min tillfälligt rullstolsbundna mormor, haha :D
ni som inte känner min mormor, ni kan inte ana hur skumt det är att se henne så hjälplös i rullstol.
hon var som sagt ute med hunden och trillade, hon ska in på riktig röntgen imorgon och se vad det är då hon inte kan stödja på foten utan att det gör ont.
och mormor , människan jag känner som använder mest svordommar, ganska pigg för hennes ålder, haha, ja det känns skumt att se henne sitta i rulle.
gick ut med tosca i en tjugo minuter, sötehunden.
hon blir lika glad varje gång jag kommer, mormor sa att hon är galen i mig.



sen drog jag och älskling till kristianstad.
skulle leta skor, hittade inga :/
blev en runda på bodyshop iallafall.
chilicheese och sen hem :)


Eddie - " honey, säg *eddie, älskar du mig? "
Emma - " eddie, älskar du mig? "
Eddie - " är grodors rövhål vattentäta? är det niceprice på burger king? "



hahahaha.
sen skulle jag säga samma sak innan ikväll men är så trött så det blev
"är grodors rövhål tighta"
det är ju bra att man är lättroad iallafall.
nu blir det sängen.
gymma satan imorgon med mamma :D
och hon backar fan inte ur, då jävlar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0