nova lund

fick äntligen en hel heldag med eddie idag :)
körde ner till nova i lund och skulle leta lite presenter till sara som fyller år på fredag.
stod inne på gina och hittade en skitsnygg tröja, precis när jag tänkte gå och prova den så hörde jag eddies röst i huvudet " skulle inte du spara dina pengar? " så jag hängde tillbaka den, haha!
har inte köpt ett dugg till mig själv idag, det lyckas alltid bli något litet skit annars, så duktig är jag.
köpte iallafall lite olika grejer till saras present.
efter nova så körde vi till ikea i malmö, det skulle egentligen tagit 20 mintuer men tog nästan en timme, haha hur kan man köra så fel? :P så går det när man inte lyssnar på sin flickvän som även är en livs levande gps ;)
och ja, upptäckte för en kvart sen ett stort jäkla hål i röven på mina jeans.
jag kan väl inte gått rund med det idag, eller?
hahaha, såifall lite smått pinsamt. jag måste väl ändå märkt om det dragit lite kallt där bak? :P
måste ha hänt i bilen :O :P säger vi.
jag använder verkligen jeans tills dom verkligen går sönder.




nu blir det kycklingrulle och tv, jobba imorgon.
eftersom att jag bara fick tre timmars sömn inatt så behöver jag verkligen lägga mig i tid idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0