pah!

somnade inte förrän över ett inatt så ungefär 4.5 timmars sömn inatt.
det känns, har börjat fatta att man inte kan sova så lite som jag gör ibland, eller ha så konstiga sömnvanor som jag har.
känner mig som 40 ist för 20, lite illa kanske.
nu halsar jag resten av kaffet och cyklar till jobbet.
ska ut med mormors hund efter jobbet eftersom att mormor har blivit lite invalido och rullar runt på en datorstol i lägenheten :P hahah
sen ska jag en runda till stan tänkte jag, fixa med kortet och sådär.
men vi hörs!



btw! hittade ett par brallor i garderoben som inte passat innan.
det gick inte ens att knäppa dom, ett par cm ifrån.
men nu gick det, visst är det smått tight men dom är ju knäppta!
haha, sinnes. jag fattar inte vad som hänt.
provträna efter jobbet, ser fram emot det samtidigt som det är lite nervöst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0