past my shades

jobb idag med, har jobbat en del på sistonde.
känns gött, men det känns också.
ledig imorgon och fyfan vad skönt!
ska komma upp i tid och dra och träna vid 8-9 sen hem och äta frulle / brunch.
sen förhoppningsvis orka städa undan lite på rummet.
och sen blir det en kaffe med therese på stan :)
ska hämta min klänning med, är så jävla rädd att den inte kommer sitta bra, fastän hon mätte hur mycket hon skulle sy in när jag lämnade den.
det är ett problem med mig, jag kan inte riktigt lita på folk.
eller kanske ett litet kontrollbehov? måste komma ifrån mamma, haha.



vaknade inatt.
panikattack.
minns att jag stod vid fönstret och inte kunde andas.
eller jag kunde kanske andas, men det måste ha varit en panikattack.
jag försökte få upp fönstret, men kunde inte.
ren jävla panik.
som tur var så sov eddie hos mig inatt så han öppnade fönstret.
vet inte vad som utlöst det, var så länge sen jag hade en sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0