snor, snor och hosta

fyfan vad jag mår uselt.
innan eddie skulle köra imorse så frågade han om jag ville ha en puss,
neeeeeej, jag mår dåååååligt. haha då är det illa.
hostar sönder och näsan rinner konstant, ändå snyter jag mig ungefär 1g/15min , helt sinnes.
var fan kommer allt snor ifrån? haha nasty.

jag roar mig med att windowshoppa på internet istället :P
kanske beställer hem ett par skor från nelly som jag spanat in lite smått.
jag borde inte men vafan, man lever bara en gång.
borde egentligen hålla i vartenda öre så att jag kan fixa körkort någon gång.
men vafan, lite kan man väl unna sig.





Kommentarer
Postat av: Linas blogg

SV: Ja de är verkligen jätteläskigt, och han har fortfarande inte slutat...

2011-01-22 @ 15:28:58
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: sarah

Ny design i bloggen. Vad tycks? :D

2011-01-22 @ 17:14:53
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0