träning dag 1

sjukaste.
stack hem efter jobb, blev inget fixande med mitt kort och ingen promenix med tosca för amir var ledig idag.
chill-chillade fram tills jag skulle till Qpoolen.
hahah. hade inte en aning om att jag var så otränad.
dino, instruktören sa att jag hade ganska ok styrka i underkroppen och inge bra alls i överkroppen. och min kondition ska vi inte ens prata om.
han sa även att jag började tappa färgen i ansiktet i slutet, därför körde han inte så hårt med mig.
inte så konstigt när man är världens mest otränade och dessutom smått sjuk.
men nu jävlar ska jag köra.
träna med mamma onsdag kväll.
ska köra styrke 3 dagar i veckan och en dag med bara motion, 30 min löpband och 30min på cykel.
kände att jag var helt skakig i armarna efteråt, och det känns verkligen nu efteråt.
lär gå ganska bredbent imorgon också, hahah :D








blev förresten kallad för hora när jag cyklade hem från jobbet.
mötte en tjej som nog inte var äldre än femton, gick utan jacka och såg allmänt schleeeden ut, så hade jag precis cyklat förbi henne och hon säger "hallå, ursäkta hallå!?"
så svarade jag inte, antog att hon skulle tigga en cigg eftersom att jag rökte, jag cyklade vidare.
då lägger hon av världens jävla vredesvrål, som från ett mentalsjukhus , sjukaste jag hört
" aaaaaaaaaaaaaah!!! fuck dig, din jävla hora! "
helt sinnes, jävla pundarunge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0