träning dag 2

det har varit lite otursdag för mig idag.
jobbet gick bra, förutom mellan dagens och morgondagens släpp, då jag stog och skar upp kartonger.
jag skär mig rakt över tummen, och jag bytte blad i måndags så kniven var jävligt vass.
som tur var så blev det inte så djupt, men det ville ändå knappt sluta blöda.
efter jobb skulle jag cykla till kvantum för att hämta ut mitt andra paket från nelly ( denna månaden :P )
cyklar och röker samtidigt, får aska i ögat och det började rinna och svida som tusan.
hahah, hur dum får man vara. såg suddigt ett tag men det är bra nu.
hämtade paketet och det var STORT tänk fyra skolådor plus två plagg.
cyklade vidare till mormor och gick en runda med tosca.
sen hem och öppna paketet, ett par skor var till mamma , och tre par till mig :)
två stycken sandaler, ett par svarta och ett par beigea typ, ett par riktiga horskor, mamma sa " vilken gata? "
hahaha, dom var en storlek för små men passade ganska okej ändå, kommer aldrig kunna gå i dom men tyckte dom var häftiga och dom var sjukt billiga, på rean.
så jag var tvungen.
har man inte ett litet beroende när man kan köpa skor bara för att ha dom att titta på? lite illa.
sen var där en blåvit randig klänning och en ljusgrå stickad kofta typ.



drog med mamma till gymmet innan.
hon lovade mig igår.
men sen backade hon ur, som jag hade anat.
för hon skulle gå och lägga sig nio, konstigt att hon sitter vid tvn nu då?
vi var där lite innan sju och cyklade hem halv nio.
blev ett lagom pass idag.
ska köra längre på cykel och löpband på fredag och på söndag kör jag bara kondition.
30 min cykel och 30 min löpband.



dagens tredje tabbe hände när vi kom hem.
hade precis tagit mat och skulle sätta tallriken på vasken för jag skulle riva morötter.
så pratar jag med mamma som står i hallen och tittar ut, samtidigt som jag sätter ner tallriken.
självklart tiltar jag hela tallriken så både mina fötter och golv får ett lass med spaghetti och köttfärssås över sig.
skillat granberg.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0