champagne showers

skulle som sagt iväg och snacka med en tatuerare som precis flyttat ner till skåne och ska börja jobba här.
snackade med henne i veckan och sa att jag kunde komma ungefär en halvtimme innan dom stängde.
när jag kom dit så var hon inte där, så först blev jag jävligt sur.
ringde och snackade med henne, hon hade verkligen jättedåligt samvete.
hon sa att hon har mycket i huvudet nu och glömt skriva ner att jag skulle komma.
så jag ska ner dit på måndag istället.
ska bara snacka med henne om en tatuering och sådär så det var ju ingen big deal.
hon hade tid ganska omgående så det lär bli en tatuering inom dom närmaste veckorna :)
så vi åkte inom center syd och hälsade på farmor och farfar :)



när jag kom hem idag så drog jag inom stan och höll sara sällskap för hon väntade på erik.
vi gick inom hemmakväll och jag hittade sons of anarchy säsong ett och how i met your mother säsong ett, så ska försöka lära mig lite nya serier :)
snart blir det duschen sen drar vi till helsingborg för lite wilmer x, langos och sen decka på tåget påväg hem, haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0