dayglo

fick wakeup-call imorse, det uppskattas!
haha, hade försovit mig igen annars, men kom upp fem över halv sju, lite lagom stressad.
men jag hann trycka i mig två mackor iallafall, har verkligen märkt vilken skillnad det gör att äta frukost.
jag har varit mycket piggare, gladare och pratigare idag, fastän jag har sovit jävligt lite.
efter jobbet drog jag till stan, polisen rättare sagt.
hade lite saker att uträtta..
haha, nej men mitt leg gick ut i januari och mitt pass i mars, så jag skulle fixa nytt pass var det tänkt.
men eftersom att jag inte hade något giltigt så fick jag ha med mig någon anhörig som intygade att jag var jag.
så pappa var snäll och körde ner.
jag kan säga att jag är inte så jävla snygg på bilden, äcklig efter jobbet och lagom svettigt ute.
men det får duga, man ser att det är jag. det gör man knappt på förra, svarthårig, piercingar och fanskap.
ser ut som en mördare på den gamla bilden, faktiskt.
jag var femton bast då.


har fått hem två paket idag, ett från nelly och ett från zoovillage.
tre klänningar, underkläder och lite sånt.
hade beställt dom snyggaste skorna från nelly men fick med ett meddelande om att dom tagit slut, ska inte det komma upp på deras äckliga hemsida direkt? sur blev jag.
men resten dög iallafall.


har en jävla massa måsten här hemma, papper och skit överallt, måste ta tag i allt.
fick precis smått panik och förstod inte vilken dag det var.
jag ska till banken imorrn och snacka pension med en gubbe. höll nästan på att glömma det.
har så dålig koll på allting känner jag, det finns tusen saker jag borde fixa med.
bland annat mitt CV, som behöver en rejäl uppdatering. och lite jobbsökande hade inte heller suttit fel eftersom att jag är arbetslös efter 19e augusti?
ingen som har ett litet jobb över?



nu ska jag sätta mig ner och skriva ner allt jag behöver göra.
och jag SKA göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0