kalas i eslöv

vaknade relativt tidigt idag, 10.15, haha!
drog ner till stan med sara.
jag hittade lite blandat, mest smågrejer, och en ring som jag är helt kär i, bild kommer :)
sen så är mitt kort avmagnetiserat ( stavning? ) känns riktigt drygt.
man känner sig verkligen låst :/
sen åkte familjen till eslöv för lite släktkalas.
grillad gris, farmors potatissallad och massa annat gott blev det.
jag och sara tog tåget hem vid lite över 11, sen lyckades jag hamna här vid datorn.
lite illa då jag är sjukt trött, så efter jag slängt in lite bilder så blir det faktiskt sängen :)


















min lilla kusin håller på att växa om mig :) bara 3cm kvar sen är hon förbi.












det blev frågesport om födelsedagsgrisarna, vår grupp "jakob och kusinerna" vann och fick en fin bild på en tummeupp, laget med minst rätt fick en helt annan bild, haha så bra! :)







min nya kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0