little B

15 samtal och 7 sms.
ändå försov jag mig imorse, vaknade tjugo över sju.
börjar halv åtta.
rätt så illa, jobbade in 20 minuter så det blev bara en halvtimme som jag förlorade, men ändå.
jag hatar att vara sen.


efter jobbet blev det banken.
sov tre timmar inatt, jobbat och sen fick jag sitta inne på banken och prata i en hel timme.
höll på att somna, fyfan.
men nu har jag tagit ännu ett kliv in i vuxenvärlden, har börjat pensionsspara.
efter det blev det en snabbis till systemet och därefter hem till therese för lite little britain och te.
lika trevligt varje gång :)


imorgon blir det kristianstad, ska försöka lägga mig strax så jag orkar med hela dagen imorgon.
min rygg är helt kass med, har verkligen skitont.
MEN, ur allt ont kommer något gott, det har jag kommit underfund med idag, det stämmer verkligen.
till slut kanske jag lär mig att bli lite mer ergonomisk? haha








dog lite här va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0