marry the night

gårdagen, blev minst sagt ganska galen.
stack hem till therese och drack lite innan vi skyndade ner till stationen för att möta madde och ta tåget till kristianstad.
väl framme i kristianstad så beslöt vi oss för att gå bort mot kvarnen för att dricka lite och sådär.
det slutade med att vi satt där ett bra tag, helt plötsligt var där ett gäng ciggtiggande femtonåringar, haha.
efter ett tag så begav vi oss mot lilla torg, dansade haha!
minns att jag dansade på ganska bra med ett gäng pensionärer, eller njaa så gamla var dom nog inte? runt 55-60? haha
sen dyker det upp en snubbe från tomma intet och kramar mig och ger mig puss på kinden? lite pinsamt sen om det kommer upp att det var någon man kände, kunde inte alls placera människan.
sen begav vi oss mot stora torg där det blev öl och artmade.
jag lyckades självklart spilla ut hela min, blev trött på livet och gick och kissade, trampade i en lerpöl.
nämnde jag att jag hade sönder min mobil med? haha
ganska otur, men hade en jävligt trevlig kväll.
mötte sen upp therese på stationen, jag började prata med någon äldre gubbe och sa att jag sålde grissperma.
fiskade upp ett visitkort jag fått under kvällen och gubben säger " men herrejesus, du jobbar verkligen med detta? men det står ju inte ditt namn här " madde sa att det var min man och att vi delade nummer och sådär, hahah.
jävligt soft snubbe ändå, han hade tydligen varit inne där flera dagar.
lite tomas dileva var det över honom :P


sen fick vi skjuts in till hässleholm och idag mår jag som jag förtjänar.
haha












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0