söderut är väl uppåt?

blev lite sådär lagom stress igår.
drog hem till therese och klämde lite vin sen drog vi vidare till tåget, som vi självklart missade.
men vi fick träffa janne! haha, så härlig.
tog tåget till helsingborg halv tolv? jag vet det är ju inte lönt, men unga och dumma.
kom till helsingborg, hann med lite bus och sen gick vi ut för att ta en cigg.
jag lånade therese's telefon för jag skulle ha tag i någon.
ett-tu-tre så är therese borta.
tror jag stod utanför knutan och väntade i runt två timmar.
inget tåg gick, ingen therese och min mobil var död, hade bara hennes telefon.
varför blir det alltid lika kaos när vi ska dra någonstans? vi kommer aldrig så långt, haha!
gick in och satte mig efter ett tag kom therese vinglandes, hahah.
helt sjuuukt att hon alltid försvinner så men alltid hittar tillbaka.
sen ringde daniel aka räddaren i nöden och frågade om vi ville med till hans kompis's kolonistuga.
och så blev det.
det var rätt mysigt att gå och kränga äpple och lyssna på fåglarna fem på morgonen.
sov ett par timmar och sen drog vi oss bort mot olympia.
hade ihjäl en snigel på vägen "ooooj förlåt lilla snigel"
hahah, fortfarande berusade och lättroade.


vi satt och väntade utanför någon jäkla mack i över en timme.
drack cola, rökte och förbannade alla som körde förbi och tittade, haha.
det blir aldrig som vi planerar men vi har jävligt kul ändå.
sen kom snälla dennis och skjutsade oss till hässleholm :)


nuuu ska jag dra igång sons of anarchy tror jag och småsova i sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0