metaltown

regn hela vägen upp.
det regnade i princip hela tiden vi var där, med lite pauser.
käkade langos för första gången på väldigt länge, körde på en de luxe och den var jävligt god.
åt dock bara två tredjedelar för jag hade ont i magen.
såg avenged sevenfold, vi stod en bit iväg, men det var rikigt bra.
sen var det korn vid tio, fy satan vad bra dom var.
det började regna som fan under tiden dom spelade, men så värt det ändå!
efter korn drog vi till bilen, hade inte pallat med volbeat.
genomblöta, leriga skor och kalla.
så värt att få sätta sig i bilen och brassa på med värme.


var hemma tjugo i sex imorse.
jag kan lova er att jag har aldrig älskat min säng så mycket som jag gjorde imorse.
slängde av mig dom blöta kläderna och la mig under täcker och käkade frosties och kollade american idol.
somnade och vaknade vid tre idag :)





Avenged sevenfold


och detta ska föreställa korn :)
har den sletnaste mobilen men försöka kan man? haha


Kommentarer
Postat av: Delicia

Ja blött var det i Göteborg träffade några killar på hotellet de hade struntat i att gå dit igår när de såg all gyttja och hade bara gympa dojjor =) ha det bäst D

2011-06-19 @ 22:44:17
URL: http://enkampomattandas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0