sugarsnaps

det känns som att man inte gör annat än jobbar, har ingen ork till något annat.
idag firar jag och eddie tre år, och han har åkt till roskilde och jag får inte se honom förrän söndag :/
men jag firar/tröstshoppade på zoovillage och nelly istället, haha! alltid något.
sen så är mina kokböcker från adlibris påväg med, dom skickades idag :)


idag ska caesar, min lille kusin sova här, han är så jäkla söt och galen, haha!
han smakade på en muffins med frosting jag gjorde igår.
så säger han "oh, vem har gjort denna?" så svarar jag att det är jag, han bara
"oooh, då måste du ge mig receptet!"
haha, jag höll på att smälla av, så söt!


imorrn åker sara till island och hälsar på erik, så kommer inte bli skrämd på jobbet på nästan två veckor.
fysatan vad hon skrämde mig idag, skrek som en stucken gris.


förresten! så har det kommit sugarsnaps i mitt trädgårdsland nu.
hahah, känner mig så töntig men fick verkligen ett litet lyckorus när jag såg det.
det bor verkligen en pensionär inom mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0