two

dagen kunde inte börja värre.
sov lite för länge, eller drog mig i sägen kan jag erkänna.
hinner iväg i lagom tid, får dock gena under bommarna istället för att vänta på det äckliga tåget.
nästan halvvägs till jobbet inser jag att jag har tvättat mina jobbkläder under helgen.
försöker ringa mamma så hon kanske hinner ta med dom och att jag mött henne vid järnvägen.
men är där någon mamma som svarar? neeeejdå. haha!
så fick hoppas och hålla tummarna att där fanns kläder i min storlek på jobbet, ni vet jag väger ju 140 :/
haha, skämt åsido. men där fanns kläder.
en bit innan korsningen vid kungsparken så ser jag en fågel som blivit påkörd.
var den död? nej, den levde.
flaxade precis som att den försökte flyga iväg fastän halva kroppen var mosad mot vägen.
jag kan lova er att om jag kört bil så hade jag kört över den, så att den sluppit lidandet, men alla bara väjde undan.
fick panik, ville göra något för stackaren. men vad skulle jag göra?
jag höll för ögonen och gick förbi.
det är inte alls jag.
har haft bilden av den stackars fågeln i huvudet hela dagen.
ni kanske tycker att det låter mesigt, men det var något att det värsta jag sett, hatar att se djur lida.


jobbdagen kunde gått snabbare.
ville verkligen inte vara där idag.
men till slut blev klockan kvart i fyra och jag haltade bort till kvantum för att hämta ut ett gigantiskt paket från H&M , lite ljusa stunder finns det ändå.
haltade gjorde jag för jag fick det sjukaste skoskavet imorse.
sen halt-halt-haltade jag hem igen.
åkte med familjen till elgiganten, köpte mig en bilstereo, sony och den var billig så en sån fick det bli.
sen hittade jag skitfina muggar, man kan ha dom till allt kom jag och sara fram till.
te, godis, nudlar, you name it! haha :P
men så var mamma snäll och köpte dom åt oss, fastän jag inte ville att hon skulle.
sen vidare bort till ONOFF, köpte mig en systemkamera, nikon D3100.
har hört att det är en bra nybörjarkamera så jag körde på den.


seeeen bort till coop, hittade dom sötaste äggkopparna som såg ut som små krukor.
haha jag vet det låter gay men dom är skitsöta, kan fixa bild den.
plus lite snapsglas, fastän jag redan har 12 st.
jag snapsar inte ens? haha


och nu är klockan helt plötsligt halv elva, vart fan tog tiden vägen?
jag som skulle till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0