be quiet and drive

..far away.




packade helt själv förmiddagen på jobbet idag.
tyckte att det gick bra.
inga sådär grejer jag blev förvirrad över.
inga misstag gjorda, vad jag vet nu, haha!
nejmen det gick bra.
sen blev det plock hela eftermiddagen.
fasen vilken lyx det är att kunna variera.
och inte bara plocka.
sen skrev jag upp mig på en tid på massagen med.
dom har ju tagit in en massör på jobbet, så alla får ett tillfälle med massage i 30 minuter.
sen får vi "kompispris" hos massören hädanefter, ganska gött.
blev gymmet efter jobb och sen en 5minutare i solariet.
fyfan vad dyrt det blivit!



jobba imorrn med.
nu ska jag upp och plugga i körkortsboken så att jag kommer någon vart med mitt liv.



Deftones – Be Quiet And Drive [Far Away]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0