fullt med bilen på grejer

vaknade tidigt idag.
åt donkenfrukost med honey och sen vidare in till kristianstad, till bland annat biltema.
köpte grejer till bilen, skulle i huvudsak ha en termostat men blev mer.
bland annat toning tll rutorna, förstahjälpenväska och mer :)
tänkte köpa kamrem med men väntar tills bilen rullat ett par mil till med mig.
har gjort en lista nu med vad som ska köpas, mest smågrejer.


så i eftermiddag dammsög jag henne och tvättade :)
slängde ut mattorna och spolade dom rena med.
ska köra fönsterputs imorrn, vinylglans med mera.
sen kanske försöka ge mig på att tona rutorna.
har hört att det är ett helvete, men det stoppar inte mig :P
har letat ratt, sätesöverdrag, baklyktor och annat smått och gott.
ska försöka att inte lägga för mycket, men det känns som attdet lär bli svårt.
en ny stereo blir det iallafall för den som sitter i nu är kat-a-strof.


vet inte om jag ska göra allt det innan eller efter gymmet, men gym blir det iallafall
sen ska jag försöka hinna med att städa rummet med.



nu blir det popcorn, apelsinjuice och film :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0