inskriven

cyklade ner till trafikteamet direkt efter jobbet idag.
skrev in mig, betalade för teori + 10 körlektioner, får slänga på fler sen när det behövs.
har en körlektion imorgonbitti, redan kl8.40.
varför inte börja direkt liksom?
sen var jag i osby och kollade på en vit vw golf.
kopplingen växlade, så den struntade vi i.
( "kopplingen växlade" haha jag är trött, kopplingen klöddade menade jag )
pappa snackade med någon i broby som hade lite bilar, bland annat en röd golf som jag hittade på blocket.
ska nog dit och kolla någon dag.
sen hittade jag en mörkröd golf till som jag mejlade om fler bilder på.


ni kanske tycker att jag inte är riktigt funtad som kollar bilar när jag precis skrivit in mig på körskola.
men runt 3000-4000 på en liten enkel skitbil är väl bara bra?
då har man något på uppfarten som peppar en mer, och skönt att slippa låna bil direkt.
man kan ju lägga mer pengar på en bil när man haft körkort några månader.



jobb imorgon sen ut med tosca och vidare till gymmet.
nu blir det lite earl grey och kvällsläsning i teoriboken.
kör hårt direkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0