röda faran

stod och fotade pärlan halv sju imorse, haha :)
ville visa lite ljusare bilder för milla på jobbet.
jobbade 07.00 - 15.45 idag.
kom imorse och vespa-servern var nera.
vet inte hur det var men inget på jobbet funkade iallafall. samma sak för distansapoteket i falun.
så nära tre timmar kunde vi inte göra mycket mer än o plocka plast och kartonger.
allt är genom datorer, infattare, farmaceuter, packen och plock. det stod helt stilla.



efter jobbet åkte jag och pappa och handlade.
jag gjorde egna hamburgare med lite mos , bröd och sådär.
imorrn blir det gym efter jobb sen kalas hos moster.
har en ananaspaj i ugnen som måste ut, nuuuu.
så vi hörs!










åkte med eddie hem efter jobb, så körde vi upp på min väg och jag säger
"där står hon.." med sådär längtansfull röst, hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0