so human

första körningen på trafikskola avklarad.
kändes mycket bättre än jag trott.
var sjukligt nervös när jag cyklade dit från jobbet.
men han skojade hela tiden så jag var inte lite nervös efter ett par minuter.
har jobb nu torsdag och fredag sen hela nästa vecka, ska försöka gå på någon lektion nästa vecka och sen köra massa hemma sen boka någon tid igen till vecka 11.


är så satans jäkla trött idag, har inte hunnit med allt jag velat.
skulle bland annat sola och färga håret men har inte hunnit med mer än jobb,gym, billetande och laga middag.
fattar inte hur jag kan va så trött.
skulle behöva städa rummet med, har en jävligt lång lista.
har fan inte ens hunnit sitta på dass idag! hahah, sooo wrong!
menmen, jag och madde bokade oss på poweryogan nästa fredag.
någon som varit på det? vet inte ens vad det är haha.
men kan vara kul att prova nytt.



nu blir det scrubs, somna framför tvn.
som alla andra nätter.
godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0