424

behöver nog inte nämna att jag jobbade idag vid detta laget.
men jag gör det ändå, ni kan ju ha glömt ;)
efter jobb drog jag ner till stan och fixade lite ärenden, sen vidare till gymmet.
äckelgubben som glor var där såklart.
minns ni att jag berättade att han la sig precis brevid mig och stretchade fastän det fanns mer plats?
haha, iallafall.
stötte på honom på willys när jag var där med therese en gång, så tittade han som fan, precis som att han var redo att säga hej.
iallafall, han kom upp på crosstrainern när jag kört ett tag, så jag körde fem minuter till och gick ner. haha!
lite läskigt.



körde mitt vanliga schema och cyklade sen bort till statoil för att hämta ut ett paket.
en blå munkis, ett par rätt snygga tights och ett par sjukligt tighta shorts att springa i.
kan tänka mig att jag lär få cameltoe både fram,bak och lite härochdär i dom.
haha!


sen hade jag tydligen fått extragrejer från goldwell.
om man gillade goldwell på facebook för ett tag sen så fick man en gratis stylingprodukt.
så jag fick ett paket hem, inte med samma sak jag valt dock. det stod min adress men inte mitt namn.
tänkte ah vafan! skickar inte tillbaka det iallafall.
men nu fick jag ett extrabrev, med grejen jag faktiskt valt, plus mitt namn och min adress.
haha, gratis är gott :)
fick dessutom en mascara häromdagen, lash architect 4D.

förresten så fick vi våra nummerlappar och tröjor på jobbet idag.
ska ju gå tjejmilen på söndag.
fick en lånetröja som det står distansapoteket på, som vi ska gå i, haha.
sen nummerlapp och en tjejmilen-tröja.
jag ser faktiskt fram emot det lite mer nu :)


nu blir det strax lite middag sen fixa på rummet, mest garderoben.
det ser ut som fan här inne.








Kommentarer
Postat av: Syster yster

Assnygg reebok tröja! Var du köpa den, va?

2011-05-19 @ 12:52:19
URL: http://fruvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0